neděle 6. května 2012

Křehký jablečný koláč

Tenhle jednoduchý koláč určitě většina z vás zná, my ho máme moc rádi a protože už nemáme svoje čerstvá jablka udělala jsem ho dneska ze zavařených strouhaných jablek.


Pro koláč na velký plech budeme potřebovat.


  • 600g polohrubé mouky
  • 1 HERA
  • 3 lžíce cukru
  • 5 lžic mléka
  • 1 prášek do pečiva
  • 1 vejce

Ze všech surovin vypracujeme na vále těsto, které rozdělíme na dva stejné díly, které vyválíme na velikost plechu, mezi dáme jablečnou náplň a upečeme na 180 stupňů do růžova (asi 45 minut)

Náplń:


  • 1 kg nastrouhaných, nebo nakrájených jablek
  • 2 vanilkové pudinkové prášky
  • Skořici, rozinky, ořechy, cukr podle chuti






4 komentáře:

  1. Další z vynikajících receptů. Koláč měl velký úspěch a protože mám plno strouhaných jablíček, určitě budu koláč ještě péct. Děkuji moc, ráda k vám nakukuji!!! Jana z Karviné

    OdpovědětVymazat
  2. Super koláč,děkuju.:-)
    Jarka Ústí n.L.

    OdpovědětVymazat
  3. Chtělo by to recept lépe rozepsat. Např. Pudinkove prášky mám uvařit nebo jen vysypat do nastrouhaných jablek? Taky se mi těsto dle receptu zdálo takové bez chuti. Nicméně teď mám koláč v troubě takže uvidíme jak bude chutnat

    Děkuji

    OdpovědětVymazat