sobota 9. června 2012

Řezy tiramisu







Tyhle řezy jsem objevila na blogu u Ivany a trochu si je upravila podle svého. Krém jenom z pomazánkových másel mi připadal poměrně slaný tak jsem si ho upravila, můžete porovnat a vyzkoušet obě varianty.
Na těsto budeme potřebovat:

  • 5 vajec
  • 5 polévkových lžic horké vody
  • 150 g cukru
  • 1 vanilkový cukr
  • 100g hladké mouky
  • 30 g kakaa
  • 1 kávová lžička prášku do pečiva
Vejce vyšleháme s cukry a vodou do pěny. Smícháme mouku, kakao a kypřící prášek a zlehka vmícháme do vaječné pěny. Nalijeme na plech vyložený pečícím papírem a zvolna upečeme.
Upečený korpus vyklopíme na mřížku a stáhneme papír a necháme vychladnout.

Kulaté piškoty namáčíme do silné oslazené kávy s rumem a jeden vedle druhého klademe na vystydlý korpus.
Na piškoty namažeme krém a postrouháme čokoládou.


Krém:

  • 2 šlehačky
  • 1 ztužovač do šlehačky
  • 1 pomazánkové máslo
  • 100g lučiny
  • 150g měkkého tvarohu
  • 2 vanilkové cukry a trochu práškového cukru podle chuti
Šlehačky ušleháme se ztužovačem a postupně do nich zašleháme pomazánkové máslo, lušinu a tvaroh. Nakonec zašleháme cukry

4 komentáře:

  1. To bych mohla udělat manželovi, bude mít narozeniny:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já jsem tyhle řezy dělala pro manžela k narozeninám a všem moc chutnaly :)

      Vymazat
  2. Mňam,mňam úplně se mi sbíhají sliny:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasti, vypadají skvěle. Tiramisu z pomazánkového másla jsem dělala, slanost se ztratila až po rozlezení.
    Měj hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat